Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
hopelesss
луд за връзване
Регистриран на: Пон Авг 28, 2006 12:56 Мнения: 6261
|
Стойностни филми
Всеки прекарва свободното си време по различен начин-едни слушат музика,други четат книги,трети се разхождат и т.н.Един от любимите ми начини да релаксирам и да убия малко време,е да гледам филми.Пазарът е пренаситен с такива,но нека тук да се спрем на тези,които си струва човек да изгледа,т.е на тези,от които има каква поука да се извлече;на тези,от които можеш да научиш нещо;на тези,които те карат да се замислиш или казано най-общо:на тези,които спадат към групата на "Must be seen"!
Първият филм,който аз горещо препоръчвам на тези,които поради една или друга причина не са го гледали е "Pay it forward"/"Предай нататък" (предлагам да даваме и оригиналното заглавие,че твърде често стават грешки иначе и накрая се получава нещо като lost in translation ).
Сама по себе си системата,измислена от едно дете,е уникална-както и целия филм.Друго,което прави впечатление е,че не е като по-голямата част филми,в които хепи енд-а е неизменна част (големи сме вече,наясно сме с факта,че не всичко е чак толково розово )Няма да коментирам повече,ако не сте го гледали-поправете тази грешка Смея да твърдя,че няма да съжалявате:wink:
|
Вто Ное 27, 2007 21:17 |
|
|
rokera_henry
луд за връзване
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 22:24 Мнения: 7092
|
Миси за предложението
Аз ви предлагам Star Wars всички ччасти за любителите на фантастика най вече този филм ми е най любимия
|
Вто Ное 27, 2007 21:25 |
|
|
hopelesss
луд за връзване
Регистриран на: Пон Авг 28, 2006 12:56 Мнения: 6261
|
Моля,моля Само не ми казвай,че не си го гледал
|
Вто Ное 27, 2007 21:28 |
|
|
rokera_henry
луд за връзване
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 22:24 Мнения: 7092
|
Кой да не съм гледал?
|
Вто Ное 27, 2007 21:51 |
|
|
Flora
луд за връзване
Регистриран на: Вто Окт 24, 2006 11:16 Мнения: 5459 Местоположение: Бургас
|
Предлагам ви да изгледате българският филм - " Ти гониш " - 30минутки е филмчето, едва ли ще ви отнеме време, но поуката е налице...
|
Сря Ное 28, 2007 02:52 |
|
|
Teardrop
луд за връзване
Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 22:14 Мнения: 29487
|
Понеже рядко запомням имената на филмите, които гледам (няма значение дали ме е впечатлил или не даденият филм) - а те наистина са доста - много се чудих кои да предложа тук... "Пурпурните реки" (The crimson rivers мисля че беше оригиналното име), "Тhe butterfly Effect", "Cruel Intentions" ("Секс игри"), "Match Point", "Breach", "Final Fantasy: The Spirits Within" са моите фаворити... сигурно има и още, ама в момента се сещам само за тези
|
Пет Ное 30, 2007 13:32 |
|
|
Hopeless_
напреднал
Регистриран на: Чет Авг 03, 2006 11:04 Мнения: 427
|
"Спасителят" с Денис Куейд,филм който лично аз ще запомня до края на живота си:)
_________________ Много мразя парцал да се прави на хавлиена кърпа
|
Вто Яну 29, 2008 17:13 |
|
|
BABA_WUNA
печен
Регистриран на: Нед Май 20, 2007 14:15 Мнения: 871
|
"The bucket list" с Джак Никълсън и Морган Фрийман и "Michael Clayton" с Джордж Клуни, са филмите, които харесах напоследък.
|
Вто Яну 29, 2008 17:38 |
|
|
RuiCosta
новак
Регистриран на: Вто Яну 01, 2008 13:42 Мнения: 7
|
crash-мисля един от малкото стойнностни филми взели оскар в близките години
|
Вто Яну 29, 2008 18:20 |
|
|
krastavichka
болен мозък
Регистриран на: Вто Яну 23, 2007 17:35 Мнения: 2751 Местоположение: Варна
|
Мисля че Зеленият път беша на български превода тр да се класира
Както и Красив ум
_________________ COSMOLIFE.BULBOARD.COM
|
Вто Яну 29, 2008 19:14 |
|
|
VAS
Глобален Модератор
Регистриран на: Пон Авг 07, 2006 14:39 Мнения: 13440
|
О аз мога доста филма да изпиша, но в момента се сещам за единствения, който никога не бих гледала втори път - много ми беше тежък
" 8 Герои"
|
Вто Яну 29, 2008 20:39 |
|
|
boicho
новак
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 11:01 Мнения: 37
|
предлагам ви един филм водно конче с кевин костнър
|
Вто Яну 29, 2008 20:44 |
|
|
krastavichka
болен мозък
Регистриран на: Вто Яну 23, 2007 17:35 Мнения: 2751 Местоположение: Варна
|
"Писмо в бутилка" и "Армагедон"
_________________ COSMOLIFE.BULBOARD.COM
|
Вто Яну 29, 2008 21:56 |
|
|
LILI_321
болен мозък
Регистриран на: Пон Дек 11, 2006 21:53 Мнения: 2244 Местоположение: Пловдив
|
хубава тема
аз пък ще предложа един много стойностен филм за мен
мако е старичък не малко доста е старичък
"Смело сърце"
|
Вто Яну 29, 2008 22:23 |
|
|
krastavichka
болен мозък
Регистриран на: Вто Яну 23, 2007 17:35 Мнения: 2751 Местоположение: Варна
|
Понеже съм отявлена романтичка,ще ви предложа и два любовни филма
"Тристан и Изолда"(на този даже плаках) и "Къща край езерото"
_________________ COSMOLIFE.BULBOARD.COM
|
Вто Яну 29, 2008 22:46 |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 96 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|